• resmi ilanlar

''Ben onun kadar edepsiz, alçak, ahlaksız değilim''

01/06/2011 13:24

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Haliç Kongre Merkezi'nde “Türkiye Hazır Hedef 2023” proje tanıtım toplantısında konuşuyor. Erdoğan, İzmir, İstanbul ve Diyarbakır için yeni projelerini açıklayacak. Erdoğan yaptığı konuşmada dün Hopa'da yaşanan gerginliğe de değindi. Erdoğan, yaşanan gerginlik üzerine Kılıçdaroğlu'nun "Rüzgar eken fırtına biçer" sözlerine karşılık verdi. Erdoğan, "Ben onun kadar edepsiz, alçak, ahlaksız değilim." dedi. İşte Erdoğan'ın konuşmasından satır başları:

"BEN ONUN KADAR AHLAKSIZ DEĞİLİM"

- Bir bölümde 150 kişilik bir grup taş atmaya başladılar otobüsümüz ciddi isabetler aldı. Bir koruma polsimiz aldığı isabetle otobüsten düşerek maalesef şu anda yoğun bakımda. Beyin ameliyatı geçirdi. 72 saat uyutulması gerekiyor.

- Tabi bu arada bir tanesi de kalp krizi geçirerek, kimliğini bilmiyorum, üzerinde durmaya da gereğini duymuyorum kalp krizi sonucu ölmüş.

- Orada bir pankart var CHP’nin. Pankart şu CHP’nin hemen yanındaki pankart: “Tek yol sokak, tek yol devri altında halk evleri.

- Bununla ne demek istendiği zaten ortada. Biz bunlara sadece sandıkta gereken cevabı vereceğimizi söyledik.

-  Fakat enteresan olan şu CHP Genel Başkanı şu açıklamayı yapıyor ölen kişinin evini ziyaret edecekmiş. Şahsımla ilgili de rüzgar eken fırtına biçer diyor.

- Şahsımla ilgili de rüzgar eken fırtına biçer diyor. Böyle bir genel başkan olur mu? Neyin rüzgarını ektik ki fırtına biçeceğiz. Yani birileri sana aynısı yaptığında ben de sana mı bunu söyleyeceğim. Ama ben onun kadar edepsiz, alçak, ahlaksız değilim"

"Yanında bir şaklabanı var, onunla birlikte gelirler çarşaflı kardeşlerimize rozet takarlar daha sonra da Mersin'de otobüsten atarlar"

3 KENTE ÖZEL PROJE

- Bugün açıklayacağımız Diyarbakır, İzmir ve İstanbul projelerimizin ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.

- Bugün de sırasıyla Diyarbakır, İzmir, İstanbul projelerimizi size tanıtacağız.

- Biz hiçbir zaman yapamayacaklarımızı söylemedik. Milletin tek kuruşunu dahi popülizm uğruna heba etmedik. Bol keseden dağıtmadık.

- Sayın Kılıçdaroğlu “Başbakan anayasayı bilmez” diyor. Ben bilmiyorsam gel beraber YÖK’le ilgiyi yapalım. Ben bu çağrıyı 12 eylül akşamı da yaptım.

“YANINDA BİR ŞAKLABANI VAR”

- Bunlar, yanında bir şaklabanı var, onunla birlikte gelirler çarşaflı kardeşlerimize rozet takarlar daha sonra da Mersin’de otobüsten atarlar.

- Milletim bunların suratındaki maskeyi görsün. İnanıyorum ki 12 Haziran günü bu maske düşecek.

- Hopa’da bir gün önceden CHP yanlıları, illegal, legal bütün örgütler orada kendilerine göre bize pres yapma, bizi adeta Hopa’ya sokmama gibi bir gayretin içine girdiler.

- Bu ülke 74 milyon. Eğer düşünce özgürlüğüne inanıyorsan düşünceden korkma. Ama bunlarda düşünce yok. bunlar eli sopalı şehir eşkıyası.

- Emniyat teşkilatımıza bütün tedbirleri alacaksınız ve biz geleceğiz dedik. Geldik ki meydanda 10 bin kişiden fazla vatandaşımız orada.

-  Ama bunlar sabahtan bu yana sokakta güvenlik güçlerimize taşlarla mücadele içinde. Dönüş esnasında taş atıyorlar, güvenlik gerekli müdahaleyi, yapıyor.

DİYARBAKIR PROJESİ

- Diyarbakır’ın çehresini değiştirecek büyük projeleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

İLK PROJE: SURİÇİ YENİLEME PROJESİ

Diyarbakır’ı uluslar arası bir turizm destinasyonu haline getireceğiz. İlk projemiz Suriçi yenileme projesi. Tarihi surlar iki yerden yıkılmış durumda bu iki yerde onarım yapılacak. Suriçine eskiden olduğu gibi kapılardan girilmesini sağlayacağız. 500 sivil mimari yapıyı aslına uygun hale getireceğiz. Suriçi’ni çirkin yapılardan kurtarıyoruz.

TOKİ bu kentsel dönüşüm için kolları sıvadı. 1272 yeni konut yapıalcak kimsenin hakkı gasp edilmeden sahiplerine teslim edilecek.

2. PROJE: HAVALİMANI

Askeri ve sivil havalimanını birbirinden ayırıyoruz. Diyarbakır’a yakışan havalimanını kente kazandırıyoruz.

3. PROJE: DİCLE VADİSİ PROJESİ

Diyarbakır’a yeşil ile mimarinin birlikte yükseldiği yeni bir yaşam alanı kazandırıyoruz. Tek ve iki katlı olarak düşünülen yapılarda Diyarbakır iklimine uygun olacak. Proje ile vatandaşlarımızın yaşam kalitesini arttıracağız. Diyarbakır’a farklı bir tarz kazandıracağız. Şimdi bay Kemal’e sorsan “Burada insan yok” der.

DİYARBAKIR ŞANLIURFA OTOYOLU

Bu otoyol tamamlandığında Türkiye’yi boydan boya geçen kesintisiz bir hat olacak. Şanlıurfa–Habur arasında Diyarbakır’ı da dahil ediyoruz. Böylece Diyarbakır’ı Şanlırurfa, Ankara, İstanbul ve Edirne’ye kesintisiz olarak bağlıyoruz.

SİLVAN BARAJI PROJESİ

Bu proje ile 2 milyon 450 bin dekar arazinin sulanabilmesini hedefliyoruz. Çiftçilerimize yılda 735 milyon lira ilave gelir elde etmeyi planlıyoruz. Bay Kemal burada da insan yok çiftçi var. bunu da hatırlatırım. 318 bin kişiye iş imkanı oluşturacağız.

2 YENİ ŞEHİR HASTANESİ

Toplam yatak sayısını 1630’a çıkarıyoruz.

SON PROJE: 30 BİN KİŞİLİK STADYUM

Diyarbakırspor’a yakışır modern bir stadın inşaatına başlanacak ve gençlerimizin hizmetine sunulacak.

İZMİR PROJELERİ

KÖRFEZ GEÇİŞİ PROJESİ

İzmir için ilk projemiz Körfez Geçişi projesi. Bostanlı İnciraltı’nı birbirine bağlıyoruz. Böylece şehrin kuzeyinden gelenler en kısa yoldan güneyine ulaşacaklar.

KONAK TÜNELİ

Çok yoğun trafik taşıyan bölümde trafiği yeraltına alıyoruz. Bu yolun toplam uzunluğu 2,5 kilometre. Bu proje ile seyahat sürelerini kısaltacağız.

Ondan sonra diyorlar ki ayrım mayrım ne ayrımı be. İstanbul’da bütün metroyu İstanbul Büyükşehir Belediyesi yaptı. Ulaştırma Bakanlığı devreye girmeseydi İzmir metrosu bitemeyecekti. Ah benim İzmirli kardeşim ahhh… Bunları bilin.

YÜKSEK HIZLI TREN PROJESİ

Hızlı terenin Ege’deki kalbi İzmir olacak. Hızlı tren hatlarıyla tüm Türkiye’ye açılan bir kapı olacak.

İzmir-Ankara seyahat süresi 3,5 saate inecek.

SABUNCUBELİ TÜNELİ

Tünel toplam 4 km uzunluğunda 2 gidiş 2 geliş olarak planladık.

İZMİR ANKARA İSTANBUL OTOYOLU

Otoyollarla İzmir’i Ankara ve İstanbul’u birbirine bağlıyoruz. Tamamlandığında Ankara İstanbul arası 5 saate inecek.

METRO AĞI

İzmir’de metro hattını da metro ağı haline getiriyoruz.

İlk yorum yapan siz olun!