• resmi ilanlar

‘Ülkeme hayranlığım artıyor’

03/03/2015 14:00

Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, geçtiğimiz hafta inceleme gezisi için gittiği Küba dönüşü gazetecilerle bir araya gelerek bir değerlendirme toplantısı yaptı. Başkan Yılmaz, “Dünyayı gördükçe kendi ülkeme olan hayranlığım ve kalkınmadaki bu hareketimizi görmek beni müthiş mutluluk ve hazza ulaştırıyor” dedi.

Geçtiğimiz hafta inceleme gezisinde bulunmak üzere Küba’ya giden Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, dönüşünde gazetecilerle bir araya gelerek bir değerlendirme toplantısı yaptı. Toplantıda, Küba’yı gördükten sonra Türkiye ile gurur duyduğunu belirten Başkan Alaaddin Yılmaz açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Rusya, Çin ve Küba’yı çok merak ediyordum. Çünkü bu ülkeler bizim gençlik yıllarımızın geçtiği dönemde ideolojik anlamda Türkiye’de çok konuşulan ve örnek gösterilen yerlerdi. Tabi Rusya’ya ve Çin’e birkaç kez giderek oralardaki yapıyı gördük ve son olarak Küba’yı görmek istiyordum ve çok uzak bir yer olmasına rağmen orayı da ziyaret etmiş olduk. Orada 6 bin Müslümanın yaşadığını öğrendim ve bu insanların içerisinde lider pozisyonunda olan Hasan adında birisi ile tanıştık. Hasan Bey, 70 yaşlarında, bir gözü görmeyen, uzun sakallı birisi ve Küba’da Müslümanları derleyip toplamaya çalışan bir insan. Derme çatma bir yerde onlarla oturma imkanımız oldu ve orada Pakistan’dan Tıp tahsilini tamamlamaya gelmiş bir grup gençle de tanıştık. Kübalı bir insanın Küba’da Müslüman olarak İslamiyet’i ayakta tutmaya çalışmasından büyük mutluluk yaşadık. Türkiye’den Diyanet olarak destek aldıklarını söylediklerinde ise gururlandık. O derme çatma evin penceresinde Türk Bayrağı vardı başka bir bayrak yoktu. Çok uzun bir yolculukla gittiğiniz ve dünyanın neredeyse diğer ucundaki komünizmin son kalesi olarak görülen Küba’da bir Müslüman Kübalının o derme çatma evinin camında Türk Bayrağı’nı görmüş olmak bir Türk olarak bizleri çok gururlandırdı”

“ÜLKEMİZİN KIYMETİNİ BİLMEMİZ ÇOK ÖNEMLİ”

“Küba ile ilgili başka bir şey daha söylemek gerekirse, İspanyolların yaptığı bir eski Küba var ve buna tarihi bir doku diyebiliriz fakat İspanyollar gittikten sonra bu yapılara bakılamamış, tamirleri yapılamamış birçoğu göçmüş, yıkılmış ve kötü görünüm sergileyen bir kısım var. Birde yeni Havana diye bir yer var ve o da Amerikalılar tarafından yapılmış ve müthiş bir sahil kenti. 1993 yılına kadar Rusya oraya yardım ediyormuş ve Rusya’da dağılınca yardımı kesmiş ve Kübalılar çok zor durumlarda kalmışlar. Bir doktorun maaşının 30 Euro ve bizim bir öğlen yemeğinde tek kişinin yemeği için ödediğimiz ücretin 30 Euro olduğunu söylersem diğer sıradan insanların ne şartlarda yaşadıklarının tahminini siz yapın diyorum. Tabi dünyayı gördükçe kendi ülkeme olan hayranlığım ve kalkınmadaki bu hareketimizi görmek beni müthiş mutluluk ve hazza ulaştırıyor. Onun için istikrar çok önemli ve bu istikrar ortamı içerisinde ülkemizin yükselişi çok önemli. Bu sebeple ülkemizin kıymetini bilmemiz çok önemli. Ve şunu da bilmeliyiz ki ülkemizin dünyada çok önemli bir yeri var. İnşallah dünyayı tanırız ve 70’li yıllara olan saplantımızdan kurtuluruz diye düşünüyorum. Ben gidip gördükçe inanın ülkeme olan hayranlığım daha da artıyor”

Haber Merkezi

YORUMLAR  (Toplam 3 yorum)

• bolu14  (05.03.2015 04:10:03)

Ya başkan herhalde sen turistik gezi için gidiyorsun, gidip gördüğün yerlerde hiç mi bir şey görmüyorsun, Allahaşkına, şu CUMHURİYET caddesine bir çık, yürüyerek bir dolaş, ne halde olduğunu gör, dünyada hiç bir yerde bu rezilliği gördün mü.....

• ramazan özkaya  (05.03.2015 02:27:51)

başkan süslü laflar ederek bolu halkının gözünü boyuyor şehir sokak ve caddeleri asfalt istiyoruz diye ağlıyor sanayi sitesi ve çevresi pislikten geçilmiyor ne kadar hurdacı,yan sanayi,yem fabrikası,imalathane,depolar vesaire varsa şehrin içinde cirit atıyor senin zabıtan caddelerde volta atıyor herkes allaha emanet ama bizim belediye başkanımız alaaddin bey süslü laflarla bolu halkını oyalıyor sen önce bu yazdığım sorunları çöz ey başkan.

• AYHAN  (04.03.2015 21:30:47)

DÜNYAYI GÖRDÜĞÜN İÇİN Mİ BOLU ŞEHİR MERKEZİNİ PATETES TARLASINA DÖDÜRDÜN!... SOKAĞA ÇIKTA YAPTIĞIN ESERLERİNE BİR bAK...