• resmi ilanlar

Amatör futbola hizmet ediyoruz

22/11/2006 00:00

Sebenspor ile Kızıkspor maçını yerinde izleyen ve dakika dakika maçı kamerası ile görüntüleyen Kızıkspor basın sorumlusu ve Kızıkspor site yöneticisi İlhan Ayerlikaya Seben'de oynanan karşılaşmada ki olayların görüntüsünü ihbar olarak kabul edilmemesi gerekiyor diye söyledi. Ayerlikaya yaptığı açıklamada' Yıllardır tüm maçlarımızda fotoğraf ve kamera kullanıyoruz. Bizim gibi fotoğraf makinesi ve kamera kullanan bir takımı da çok ender görüyoruz. Rakibimiz kim olursa olsun, maçın sonucu ne olursa olsun bizim için fark etmez. Biz sitemiz aracılığıyla Bolu amatör futboluna hizmet ediyoruz 'dedi. İlhan Ayerlikaya Sebenspor ile Kızıkspor arasında oynana Amatör küme mücadelesinde yaşananları şu şekilde anlattı Ayerlikaya,'İki takım birlikte otobüsle Seben'e giderken önce Sebensporlu oyuncular daha sonra bizim oyuncularımız tezahürat yaptılar. Daha sonra birlikte tezahüratta bulundular. Hava güzel, atmosfer güzel her şey güzeldi Şehir içinde küçük gezinti sonrası sahaya geldik. Maçtan önce Sebenspor Belediye Başkanı Süleyman Özbağ'a daha sonra tribündeki Sebensporlu taraftarların birkaçına kameramızı uzattık. Bizim taraftarlarımız da tribünde yerlerini almışlardı. Maç başladı. Top bir kalede bir kaledeydi. İlk gol bizden geldi. Sebenspor kalecisi sert olmayan topu elinden kaçırınca hediye bir gol kazandık. Sebenspor ilk devrenin bitimine az bir süre kala eşitliği sağladı. İlk devre 1-1 tamamlanmış. İkinci devre başlarken hangi takımın kazanacağı konusunda karar vermek çok zordu. Şevket'in kafa vuruşuyla 2-1 öne geçtik. sevincimiz fazla sürmeden Özcan, Sebenspor adına eşitliği sağlarken defans elemanlarımızdan sıyrıldı sol çaprazdan harika bir gol attı. Bir anda skor 2-2 olmuştu. Bu sefer Sebenspor'un sevinci fazla sürmedi. Alper sağ kanata uzun bir pas attı. Faik topla buluştuktan sonra rakibinden 360 derece daire çizerek sıyrıldı ve ceza alanına topu ortaladı. Golcümüz Gökhan skoru 3-2 yaptı. Beş dakika sonra yine Gökhan sahneye çıktı ve farkı ikiye çıkardı. Fark ikiye çıkınca rahatladık. Sebenspor'un birkaç ateşli taraftarının maçın birinci dakikasından itibaren hakemlere yönelik centilmenlik dışı laf atışları ve bağırmaları daha da yoğunlaştı. Bu arada Alper ceza alanı içinde kaleci tarafından yere indirilince penaltı kazandık. Kaleci çift kartla birlikte oyun dışı kaldı. Yerine girecek ikinci kaleci Sezer de bilemediğimiz nedenle kırmızı kart görünce gerginlik iyice arttı. Yukarıdaki fotoğraflarda görüldüğü gibi olanlar oldu. Penaltımızı bile kullanamadık. Hakemler güvenlik ekiplerinin koruması altında soyunma odasına yöneldiler. Oyuncularımız için siparis verdiğimiz ekmek içi köfteler de gelmişti. Hakemlerin haklı olarak maçı tatil ettikleri haberi geldi. Daha sonra Sebensporlu oyuncuların lokantada yemek yemelerini bekledik. Gelişimiz gibi Sebensporlu oyuncularla birlikte Bolu'ya dönüş yolculuğumuz başladı. İki takım oyuncuları arasında en küçük tartışma yaşanmadı. 76. dakikaya kadar çok güzel giden maç çok kötü sahnelerle kapandı. Yaşanan olaylarının tamamını Sebenspor kulübüne yıkmak haksızlık olur. Onların tek hatası hakeme saldıran oyuncularını engelleyecek uyanıklıkta olmamalarıydı. Antrenörleri Rıdvan Arslandaş tek başına engelleyemedi. Yıllardır tüm maçlarımızda fotoğraf ve kamera kullanıyoruz. Bizim gibi fotoğraf makinesi ve kamera kullanan bir takımı da çok ender görüyoruz. Rakibimiz kim olursa olsun, maçın sonucu ne olursa olsun bizim için fark etmez. Biz sitemiz aracılığıyla Bolu amatör futboluna hizmet ediyoruz. Sitemizde fotoğrafların yer almasına hiç kimse ihbarcılık falan demeye kalkmasın. Biz hiçbir makama belge tutuşturmuyoruz. Sitemizde fotoğrafların olması verilecek cezayı ne arttıracak ne de azaltacaktır. Hakem ve gözlemci raporlarına göre Tertip Komitesi maçın sonucunu tescil edecek. İl Futbol Disiplin Kurulu da talimatlara göre uygun gördüğü cezayı verecektir Bizim yaptığımız sadece internet gazeteciliğidir. Bundan sonra bu tip olayların yaşanmaması için herkesin ders almasını sağlamaktır. Hakem camiasına ve Sebenspor'a geçmiş olsun diyoruz 'dedi.
İlk yorum yapan siz olun!